ThinkGeek mi ha deluso

Più per gioco che per altro, ho creato una lista dei desideri su thinkgeek, peccato che quando qualcuno cerca di comprare qualche cosa appare il suo indirizzo, e non il mio.
Qualche giorno fa ho mandato una mail chiedendo come risolvere il problema, e la risposta è stata…

Unfortunately, our wishlist does not have the option to send to the recipients address automatically. He would have to know your address to send the order directly to you.
Thanks,
Jen
ThinkGeek Customer Service

A questo punto credo che una wl sia inutile, se devi conoscere l’indirizzo di casa del destinatario.

[UPDATE]

Dopo un paio di scambi di mail, sembra che qualche cosa si sia mosso. Infatti mi è stato detto:
“I will pass your request on to the appropriate person.

Thanks,
Jen

ThinkGeek Customer Service “

4 Commenti a “ThinkGeek mi ha deluso”

  1. pancro scrive:

    Forse valeva la pena di mettere giù la mail in un altro modo… ad esempio chiedendo di renderlo possibile, non chiedendo come fare 🙂

    “Dears Customer Service,

    the whole idea of a wish list is that I can put there what I would like to receive as a present, and people possibly from around the world can go there a buy something for me, creating revenue for you and satisfying my appetite for your cool stuff.

    Now, some of them might be friends, therefore they might know my address details. Some others might be perfect strangers that want to send me a thank you present, for example because I helped them online. I do not necessarily wish to disclose my address details to them, therefore they won’t buy from the wishlist and this means loss of business for you and no cool gadgets for me 🙂 This happened a number of times already.

    Wouldn’t it make sense for you to store may address, keeping it hidden, so that people buying from my wishlist can simply choose an item and pay? I genuinely think that this would not be complicated to do (being myself a geek, I program as well!) and at the same time it would increase the revenue from your wishlist feature.

    Please consider adding this functionality to your great site.

    Regards,
    xxxx”

  2. pancro scrive:

    Odio fare errori di ortografia…

  3. Fabrizio scrive:

    grazie, grazie, grazie
    vedremo cosa risponderanno

  4. pancro scrive:

    Visto che qualcosa (almeno per mantenere la facciata) hanno risposto 🙂

Scrivi un commento